reklama

Ingrediencia : Láska

Dáš si teda tú kávu? Ale áno, poprosím Ťa, som úplne grogy. O pár minút neskôr som privoniaval k šálke kávy a jej vôňa ma zaujala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

-Čo je to za kávu? Vonia veľmi pekne.-Veď normál, nič zvláštne.Šálka sa priblížila k mojím perám a prvý dúšok po styku s chuťovými pohárikmi ma preniesol z obývačky niekam inam . Pripadal som si ako v lepšej kaviarni.-Segra, Ty máš stroj na kávu?-Nie, čosi. Prečo ?-Je veľmi chutná a jemná. Sa mi nechce veriť, že je len obyčajná – zalievaná a precedená.-To ma teší, že Ti chutí. Aj v práci, keď občas niekomu spravím kávu, mu chutí. Ja ju totiž robím rada.Oči sa mi rozjasnili a ja som stále nechcel uveriť, že to , čo robí túto kávu tak chutnou, je radosť z jej prípravy, či skôr láska k tým, pre ktorých je pripravovaná.Možno ak by som i ja dal čo i len trochu lásky do vecí, ktoré robím, možno by chutili - nielen mne - oveľa viac.

Štefan Hrodek

Štefan Hrodek

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Freedom Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu