reklama

Bežný

Vždy, keď prišla na návštevu k mojim rodičom, šiel z nej pesimizmus, ba priam by som povedal, že až jed. Všetko bolo zlé, všetci boli zlí, v týchto veciach nešetrila dychom. Veď dych, je bežná vec. Pekný deň vonku si asi ani nevšimla. Zjavne nebol podstatný. Tak na mňa vtedy pôsobila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nedávno som ju po dlhej dobe opäť zastihol. Sedela v obývačke u rodičov, popíjala kávu, vzduchom sa šíril príjemný pokoj. Všímam si, že jej vlasy sú iné. Spolu s vlasmi sa zmenili i slová vychádzajúce z jej úst. Sú láskavé, opisujúce krásu všedných dní. Priam hľadia na duši. O vlasy prišla pri liečbe, preto tá parochňa. A ja už si iba domýšľam, že o svoj starý životný postoj prišla pravdepodobne tiež počas boja s chorobou. Zvláštne, ako tvrdé rany niekedy musíme dostať, aby sme si všimli krásny deň. Že niekedy sa musíme dusiť, aby sme si začali vážiť "bežný" dych a to, ako s ním naložíme.

Štefan Hrodek

Štefan Hrodek

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Freedom Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu