reklama

Prosím, nauč ma mať sny, moje sny.

Po dlhej dobe prišiel opäť deň, keď nič nedávalo zmysel. Všetko bolo zbytočné a v hlave otázka, načo to všetko je? Tento krát som sa však už nepostavil Bohu a nehovoril mu do jeho remesla, nesmial sa, že všetko je zbytočné, že načo je mi šťastie, načo je mi smiech, keď to i tak za pár okamžikov celé zhasne?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nie, tento krát som nezhrešil, pretože viem, že týmto veciam nerozumiem a že mi teraz neprináleží poznať odpoveď. Len som tak ležal, niekto by povedal, že v hlbokej depresií. Mal som mať stretnutie s kamarátom. Ruka na telefóne, v hlave myšlienka, že to celé zruším. Veď načo sa stretávať v takomto stave? Možno to nezvládnem uhrať. No niečo vo mne si povedalo, že to skúsi.Na stretku som sa dozvedel o kamarátovom sne, o tom, že si ho ide splniť. Zalialo ma šťastie a radosť z jeho počínania, dajako sa to na mňa nalepilo. Bol som šťastný, že je šťastný. To sa mi často nestávalo. Vtedy som pochopil, že môj svet je fádny, že je zameraný na veci, ktoré vôbec nie sú momentálne dôležité. Preto nefungovali žiadne motivačné metódy. Veď načo zarábať, keď peniaze nemajú v mojom živote svoj radostný účel? Pretože platiť za jedlo a všetko možné, to mi teda až “takú radosť“ neprináša. Ale mať sen a pracovať na ňom tak, ako môj priateľ - videl som to, cítil tú radosť – to už je iná káva. A tak prosím, nauč ma opäť snívať, nauč ma mať svoje sny, naozaj moje sny - nie plniť predstavy spoločnosti - pretože ja, som to zabudol.

Štefan Hrodek

Štefan Hrodek

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Freedom Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu